niedziela, 12 lipca 2015

Początek...

Cześć! 

I znów stoję przed Wami. I znów próbuję przedstawić siebie. To nie jest takie proste. Opowiedzieć o sobie coś, co Was do mnie przekona i zachęci do powrotu w moje skromne progi... Cóż mogę Wam powiedzieć? Może... 

Mam na imię Angelika i w tym momencie mam szesnaście lat. Uwielbiam w wolnym czasie oglądać filmy, czytać książki, rysować i słuchać ulubionej muzyki. Po wakacjach będę uczennicą drugiej klasy technikum ekonomicznego. 

Dlaczego założyłam tego bloga? Chyba dlatego, że mam bardzo dużo do opowiedzenia, a często nie mogę komu tego wszystkiego przekazać. To miejsce będzie taką "odskocznią" od życia codziennego, rozrywką ale także w pewnym sensie pamiętnikiem, choć i tak nie będzie tu zbyt wiele treści o charakterze osobistym...  

Mam nadzieję, że nie wypadłam w Waszych oczach tragicznie i mimo wszystko będziecie mnie odwiedzać. 

Do następnego wpisu
Strumyk


1 komentarz:

  1. Wiele osób zaczyna i niestety nie zawsze im to wychodzi. Twoje posty są ciekawe :) Z chęcią je czytam :) Zapraszam do mnie exsodor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń